Tõeliselt äge kaamera, kas pole?
Võidab see, kelle videoklipp kogus oma enim laike!
Teine ja kolmas koht saavad lohutusauhinna:
kast NicNac’se!
Tahad võita ägeda Cube seikluskaamera ja kastitäie NicNac`s krõbekattega pähkleid?
#nicnacksnagin läheb lahti – näita oma parimat NicNac`si söömise klassi – olgu see siis mõni põnev söömise viis, retsept või söömise koht!
KUIDAS OSALEDA?
- Video peab olema kuni 1 minut pikk, soovitatavalt ruuduformaadis.
- Selleks, et sinu video saaks võimalikult palju südameid ja laike, kutsu kõik oma sõbrad Lorenzi instagrami või Lorenzi Facebooki kontole laikima. Mida rohkem laike, seda suurem võiduvõimalus.
- Video tuleb laadida Lorenzi Facebooki lehele.
Kampaania reeglid
1. Alates 26.06.2017 kuni 31.08.2017 toimub NICNAC`si tarbijamäng (edaspidi kampaania), mida korraldab D.T.L. Consumer Products Eesti AS asukohaga Regati pst 1- I korpus, 11911 Tallinn (edaspidi korraldaja).
2. Kampaania peaauhinnaks on kampaanias osalejate vahel väljaloositav POLAROID CUBE+ KAAMERA, (edaspidi NICNAC`si PEAAUHIND) ning 2 NICNAC`si lohutusauhinda (edaspidi NICNAC`si LOHUTUSAUHIND). NICNAC`si PEAAUHINNAKS on POLAROID CUBE+ KAAMERA, mille ostmise kulud katab D.T.L Consumer Products Eesti AS. `i LOHUTUSAUHIND on kast NICNAC`si pähkleid (CLSSIC JA BBQ), mida loositakse mängu lõpus välja 2 (kaks) komplekti.
3. Kampaania läbiviimise kord on kehtestatud korraldaja poolt käesolevates reeglites. Kõik korraldaja otsused kampaania läbiviimisel on lõplikud ning kõigile kampaanias osalejatele kohustuslikud. Kampaanias võivad osaleda kõik ostu sooritanud ning kampaania reeglitele vastavalt kodulehel registreerunud füüsilised isikud
4. Kampaania auhinnaks oleva NICNAC`si PEAAUHINNA JA LOHUTUSAUHINNA võitmiseks tuleb kampaanias osalejal teha max 60 sek pikkune video teemal „Kuidas süüa NicNac`si”. Video tuleb üles laadida Lorenzi FB lehel https://www.facebook.com/lorenzeesti Kampaanias osalemine on tasuta. Video üleslaadimisega Lorenzi Facebooki lehel, avaldab osaleja soovi osaleda kampaanias ja nõustumist korraldaja poolt kehtestatud kõikide kampaania tingimustega. D.T.L. Consumer Products Eesti AS-il on õigus kasutada kampaanias osalenud videoklippe reklaami eesmärkidel.
5. Iga video registreerimist arvestatakse Lorenzi Facebooki lehel ja Lorenzi Instagrami lehel registreerides ühe korra. Üks isik võib kampaania raames esitada mitu videot.
6. Ajavahemikul 26.06 – 31.08.2017 võistlevad kõik antud perioodil Lorenzi FB ja Intagrami keskkonnas üles laaditud videod ning kõige enam laike saanud video võidab PEAAUHINNA ning teisele ja kolmandale kohale jäänud videod LOHUTUSAUHINNA. Arvesse lähevad nii FB kui Instagrami läigid, mille skoor arvutatakse kokku.
7. NICNAC`si PEAAUHIND ja kaks LOHUTUSAUHINDA kuulutatakse välja 1.09.2017 Lorenz Eesti FB lehel ja Instagrammis.
8. NICNAC`si PEAAUHINNA või LOHUTUSAUHINNA võitja saab auhinna kätte D.T.L. Consumer Products Eesti AS kontorist (asukoht: Regati pst 1, Tallinn) alates 04.09.2017 tööpäeviti kell 09:00–16:00 isikut tõendava dokumendi esitamisel või mõnes teises võitjaga kokku lepitud kohas.
9. Korraldajal on õigus jätta võitjale NICNAC`si PEAAUHIND või LOHUTUSAUHIND üle andmata, juhul kui: – võitja ei vasta korraldaja poolt kehtestatud kampaania tingimustele, – võitja ei ole hiljemalt 60 päeva jooksul alates aadressil www.lorenz.ee tema, kui võitja nime avalikustamist, avaldanud korraldajale soovi auhinda vastu võtta, – võitja ei ole korraldajalt auhinda vastu võtnud hiljemalt 15.11.2017.
10. Korraldajalt NICNAC`si PEAAUHINNA või NICNAC`si LOHUTUSAUHINNA vastuvõtmist loetakse võitjapoolse loa andmisena korraldajale kasutada võitja nime meedias, reklaamides, PR-kampaaniates ja teistel üritustel ilma võitjale selle eest täiendavat tasu maksmata ja vastavat kokkulepet sõlmimata.
11. Kampaania käigus kampaanias osalejate poolt võidetud NICNAC`si PEAAUHINDA või NICNAC`si NÄDALA AUHINDA ei asendata võitja nõudmisel teist liiki auhinnaga ega hüvitata võitjale auhinna maksumust rahas. Kampaania korraldajal on õigus auhind asendada teise samaväärse auhinnaga. Korraldajal on õigus kampaania perioodi lühendada või pikendada vastavalt oma soovile. Kampaania perioodi lühendamine ja pikendamine tehakse teatavaks www.lorenz.ee.
12. NICNAC`si PEAAUHINNA ja NICNAC`si LOHUTUSAUHINNA võitjale üleandmisega seotud riiklikud maksud tasub korraldaja Eesti Vabariigi seadustikus sätestatud korras ja tähtaegadel.
13. Kampaanias osaleja poolt kampaania tingimuste eiramise, korraldajale enda kohta valede või ebatäpsete andmete esitamise korral, samuti muude ebaõnnestumiste korral (kampaanias osaleja poolt kampaania perioodil registreerimise mittetähtaegne kohalejõudmine/kohalejõudmata jäämine; korraldajal ei õnnestu auhinna võitjaga kontakti saada osaleja Facebooki konto kaudu), mis ei ole tingitud korraldaja süüst, ei vastuta korraldaja kampaanias osaleja auhindade loosimisest või auhinna kätteandmisest kõrvalejäämise eest.
14. Vääramatu jõu (force majeure) asjaolude ilmnemisel on korraldajal ühepoolne õigus katkestada kampaania ja jätta auhinnad välja loosimata ja/või auhinnad võitjatele üle andmata, teatades sellest koheselt kampaanias osalejatele meedia vahendusel.
15. Kõik kampaaniast tulenevad vaidlused lahendatakse vastavalt Eesti Vabariigis kehtivale seadustikule.
16. Kõik pretensioonid seoses kampaania korraldamise ja/või läbiviimisega tuleb saata kirjalikult kampaania korraldajale märksõnaga “NICNACK`s tarbijamäng” D.T.L. Consumer Products Eesti AS´ile aadressil Regati pst 1, 11911 Tallinn. Kampaania lisainfo telefonil +372 6398970 tööpäeviti 9:00–16:00.
Vaata mida teised on teinud
[instagram-feed id=”5484004277″ hashtag=”#nicnacksnagin” num=9 cols=3]